HTML

20 milliót egy év alatt

A blog 1 év időtartamra jött létre, tehát 2011 januárjában halálra ítélem. Ugyanis addigra kell, hogy összejöjjön a számlámon 20 milló forint, mert muszáj, és tekintettel arra, hogy az induláskor egy vasam sincs, elég merész vállalkozásnak tűnik. Mission impossible.

Archívum

Friss topikok

Első nap - nem kerestem semmit

2010.01.07. 14:17 Szerencsefia

Na nem hogy nem kerestem (találtam), hanem mégjobban apadt a pénzem (ami majdnem nulla) ugyanis vettem szemcseppet cirka 1600-ért.

A pénzkereseti stratégiám sajnos még elméletileg sincs meg, és ez aggaszt a legjobbban. Mert ha pl. azt találtam volna ki, hogy lexikonnal házalok és az első nap kirúgnak mindenhonnan, akkor se lennék elkeseredve (még) mert legalább van stratégiám. Most viszont nincs.
Nézegettem álláshirdetéseket is, tiszta röhej. Olyan helyekre is kérnek tapasztalatot és hasonló munkaköri előéletet amely pozícióba eleve nem is lehet, hisz olyan fiatal az az üzletág.

A 20 milla megkereséséhez heti 500 ezret ildomos lenne megkeresni, azaz napi 100-at. A szexiparban sem lehet ennyit keresni és ez megnyugtat, így gondolatilag sem kell foglalkoznom a kurválkodással. Ugyanígy egy csomó minden kiesik, de akkor mi marad? Hm... remélem valami reggelig körvonalazódik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://legyekenismilliomos.blog.hu/api/trackback/id/tr781654057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása